Niin no siis suurimmat on joo tehty. Jotain pieniä reikiä muutama pohjassa, mitkä oo jättäny nosturille.
Mut tota asiasta kukkaruukkuun. Syy jumiutumiselle selvis. 1kpl asetelman pulteista lähteny irti ja kiilautunu vauhtipyörän ja kytkinkopan väliin..? Kaikki oli varmasti momentissa. Kävin ne 2 kertaan läpi.. Noh. Sattuuhan sitä. No seuraavat (ostan uudet) menee kierrelukitteen kanssa paikoilleen. Onneks se nyt sit putos pois starttimoottorin pyöriessä eikä sillon ku kierretää 7000rpm rajotinta vasten. Huomenna kans pakoputken muokkausta tiedossa kun on nosturilla.
Miten tämäkin on mahdollista..

ja se takaiskarin pultin lentämiselle kans löyty syy. Molemmat takatukivarret revenny takaiskarin alapään kohilta. Täytyy purkuautosta ottaa ehjät ja hitsata vahvikkeet..
Lopuksi: ostin taas yhen 740sen ku halvalla sai. Nyt on 6 autoo. 2x 744 turbo 1x 744 vapari 1x 745 turbo ja 1x 850 T5R ja 1x VW Golf...

ens viikol toivottavast kerkee purkaa 2x 744 osiks ja korit paaliin

Onneks tää selvis tällä ja huomen nippuun!

E: Ja lopuksi et itelle mä näitä duunailen ja räpellän ja teen siin järjestykses mikä parhaalle tuntuu

mieluummin teen noi vikat mädät nosturilla ku hallin lattialla. Siellä mä jo saan ihan tarpeeks hitsata noita mätiä käyttisraatoja ym kavereiden autoja.