Päivät pitkät ja yöt lyhyet.. Tarviin jonkun sihterin sepostamaan tänne ja uppaa kuvia..

Päivä kerrallaan ja jokapäivä tulee paiskittua töitä. Takakontti on nyt kokonaan eristetty muusta autosta ja maalaushommia. Siinä ohella kaikkia hätäpatentteja purettu ja rakenneltu ajan kanssa uudet ja hyvät ratkasut. Pakosarjaan laippatarvikkeita odottelen niin sais sen sitten. Imusarja tuli Kouvolasta. Vanha imusarja pilkottiin palasiksi ja siitä otettiin hyödylliset kilkkeet talteen ja liimailtiin uusi painekotelo. Tästä kiitos nimimerkille muistaakseni S_Kaulaote.
Kaikenmoista kikkailua tässä. Josko vähän paljastelis, et autoa jalostettu tässä talven aikana silleesti, et driftingkarkeloihin joutaa mennä raiskaamaa. Hyvälle näyttää niiltä osin. En muuten muista, mutta puhetta oli hydr. käppärin sylintereistä, niin kävin poistamassa sopuhintaan kaverilta 2x wilwoodin 0.625:sia. Nyt on laatusylkät kinkkirungossa ja säästin yli 200e

Ja varastossa pari kinkkisylkkää pahan päivän varalle. Kytkimen pääsylkäks modattiin OBP:n 0.75. Kytkinnesteille tulee oma säiliö ja sille tekasin oman putken.
Jarrupaineet oli vähän nihkeet tuossa viimevuonna. Vaikuttaako se, että siellä on ne kasipätkän etusatulat ja niille menee molemmille se 1 putki kun ennen mennyt eteen 2. Sitten on tukittu ne ylimääräset lähdöt. Saako eteen enempi jarruvoimaa, jos laitan niihin lähtöihin putket ja y-haaralla yhdistän ne sinne satulaan menevään putkeen..? Oli meinaan perstuntumalla takapainoset jarrut viimevuonna..