No niin no.. Mä kipasin tänään Motonetissä kattomassa mitä ne oli saanu tilattua mulle. Glycon runkolaakerit tuli. BINGO. Kansipahviksi laitoin toiveena, että Elring tai Goeze. Noh... Sieltä se myyjä kiikutti mulle Glaserin pahvia. Se jäi sinne ja sanoin että haluan sen perkeleen Elringin.. Saas nähä mitä seuraavaks tulee.. Mulla tulee ekaa kertaa nyt vakiosta poikkeeva moottorinohjaus, joten säädöissä joku voi mennä pieleen, joten vaihan kansipahvia mieluummin kuin esim sulanutta Wisecoa.. Tosin Hegeh sai masssapahvilla kangenkin paskaksi, joten kaikki on mahdollista ja kukin laittaa kansipahviksi minkä lystää. Mulla se tulee nyt massapahvina vaikka sitten sulakkeeksi. Eipä ole iso homma vaihtaa tollaseen vinokoneeseen, jossei tuhoudu mitään muuta.
Tänään oli motocross päivä ja huomenna sitten askartelemaan laakereita. Tiivistesarjaa havittelin Volvon alkuperästä, mutta eivät ainakaan täällä myy sinisellä, kuin koko moottorin sarjaa reilu 300e. Mä tingin nyt tässä ja hommaan Hegeh:in kautta Victor Reinzin tiivistesarjan alakertaan. Toivon mukaan ajaa asiansa.
PS: Oisko tää kansipahvihomma nyt loppuun käsitelty?

Tattista jokaselle. Hyvää faktaa ladottu tiskiin tässä ihan oikeastikin.
E: Mun mielestä se oli Glaser mikä pamahti Hegehillä penkissä ja suliko se veivi siinä samassa..? Noh sieltä sen topicista löytyy.