Joo kyllämä tunnistin että mistä autosta on kyse kun oon muutaman kerran topiccia kahtellu. Et varmaan tunnistanu joo ku ku oltiin Mk5 golffilla. Ei viitti enään lähtee bensasyöpöillä reissuun ku kaikki rahat on menny rojekteihin 
Tossa se huono apparin paikalta otettu bongauskuva 
(KUVA)
EDIT: Tosiaan just käännyitte pihaan ku lähdettiin parkkiruudusta liikenteeseen..
EDIT2: Ettei menis ihan offtopiciks niin onnea rojektiin. Ihan hyvä että välillä seiskojakin rakennetaan. Meiänkään porukassa ei oo kun 2x 700sarjalaista työnalla mutta 200sarjalaisia on aika monta. Oot näköjään Okalta käyny ostaa yläkerran ja bensavermeet. Ihan hyvinhän niillä on todistetusti saatu pauhua. Mutta meinaatko millä polttoaineella ajaa? 500whp+E85 voi olla aika hankala saada 1000cc suuttimilla? Tai on ainakin vähintään sen 100% auki ja sehän ei koskaan ole hyväksi..
EDIT3: Finjectorin suutinlaskurin mukaan:
Tavoite moottoriteho: 560hp (n.500whp)
BSFC: 0.7 (arvio bensaturbon ominaiskulutuksesta)
Suutinten määrä: 4
Suuttimen aukiolo: Max.80%
Sopiva suutin= 1158 - 1415 cc/min
Samat tiedot mutta etanoliturbon ominaiskulutuksella niin laskurin mukaan sopiva suutin on 1654 - 2021 cc/min
Kiitosta vaan ja oonhan mäkin vähin äänin sun projektia käyny kurkkimassa!

Mulla toi bensasyöpön käsite muuttu tolla reissulla! Arkkupakastin 940 vie sen 10l/100km ja se on ekoauto tohon Escaladeen verrattuna! Nojuu. Kyllä se 10l/100km tuntuu kans viimesinä päivinä ennen tilipäivää! ^^ Tossa juu näyttäs yhdistelmä kivasti lipuvan tohon tebarin mittarille..

Tosiaan rupesin seiskasarjalaista värkkäämään, koska 2-sarja on ryminällä tullu porukoilla työn alle. Ja siis onhan ne hienoja. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Sitten taas ysisarjalainen mulla oli jo ja hommasin käyttikseksi farkun, joka on toki sekin piristetty malli ja siitä' sitten jossain vaiheessa käyttikseen sopivat 300hp dynorullilta ulos kunhan seiska valmistuu..
Viime talven lintta oli 740 B200F ja jotenkin siihen palikkaan tykästyin. Se oli facelift ja ihan vaan yleisen pahennuksen aiheuttamiseksi halusin tiilikeulan!

se on varmaan volvolta kaikkien aikojen palikkamaisin malli ja siitähän mä tykkään ja tosiaan harvemmin näitä rakennellaan muihin verrattuna.

Varmaan rakentajat tyrmäävät ton kenkälaatikon aerodynamiikan ja ilmanvastuksen takia (onkos nää kaks sama asia??!!)..

No tuota.. Aattelin ton viinan jättää toistaseks SuperAlkoon ja kulutan sitä itse Colan, appelsiinimehun yms oheistuotteiden kanssa ja kokeilla miten saan ton vermeen toimimaan bensalla. Noi bensaletkut ei meinaan etanolista tykkää ja muutenkin tulee vähemmän säätämistä ekalla kertaa. Varmasti tulevaisuudessa sitten kun tämä kattila joskus jotenkin toimii ja kiekuu, niin etanoli tulee vaihtoehdoksi. Odottelen kuitenkin vielä kyseisen aineen yleistymistä huoltsikoilla, kun on 45L turvatankki vaahdoilla, niin ei paljoa kerkee menovesi siellä vanhentua ja tarkotus ois ihan omin avuin auton kanssa liikuskella miiteihin ja tapahtumiin.
No sitten suuttimiin: Voihan kehveli. Isommat tilaukseen ja tonniset saa jäädä käyttöauto 945:seen

Suuri kiitos vinkistä!

Tosiaan O-P:n 242:sesta oon käyny hyvät osat poimimassa hyvään tarkotukseen!

En oo vielä teijän porukkaan törmänny, vaikkakin just tuolla Tuusulassa oon parit kerrat käyny ja jostain päin Vantaata mä hain ton ZF:n laatikon ja tuleehan tuolla pyörittyä. Aivan varmasti rusalla oon kyllä teijän porukkaa nähny. ^^