En mäkään nyt itseäni mikskään ammattilaiseksi näissä motorsport asioissa kutsuis ja varmasti on joskus joku vähän erimieltäkin mun huuteluista
Ensimmäinen oma isompi autoprojekti mullakin menossa. On vaan tullut aika paljon opiskeltua/tiedusteltua näitä kaikkia hommia ja onhan sitä tullut prätkiä/mopoja harrasteltua 8vuotiaasta asti eli jotain tietotaitoa on moottorivehkeisiin liittyen.. Ja oon mä yhen Supermoton SM-sarjaa ajavan ns. mekaanikkonakin toiminut nyt muutaman vuoden.. Sekä tietysti kaveripiirissä paljon viritellään autoja (ja prätkiä) joten paljon keskustellaan ja ihmetellään asioita ja sitä kautta tietysti jää korvantaakse erilaisia asioita. Paljon on silti vielä itelläkin opittavaa 
Vähän vaan joutuu olemaan varovainen kun ovia hitsaa ja tinaa ettei rupee vetelemään. En silti väitä etteikö olisi mahdollista niin tehdä ja siinä onnistuakkin. Eipä muuten sattunut silmään että minkävärinen tästä tulee? Vai pysyykö orkkisväri?
Koskaan ei voi näistä touhuista oppia liikaa ja kukaan ei tiedä liikaa.

Tää on niin laaja maailma koko perkeleen motorsportti.
Joo no mulla on noita 2-pyöräsiä sen lähemmäs 40 ollu, kun tuli nuorena ja hurjana rahaa tienattua sillä, että osti risoja, korjas ja myi voitolla. Eli joo. Kersana kans Honda Monkeystä kaikki tämä paha sai alkunsa

Sitten tossa mopoiässä parit mopot tuli rakenneltua Petrol Circukseen ja ACS:ään. Josko sitä tän kanssa koittas yrittää pääsiäiseks messukeskukseen.
Sama se on täälläpäin, että jauhetaan kaikkea mahollista aina autoihin liittyen ja aina opitaan toisiltamme uutta. Sitten tietty täältä foorumilta oon paljon näistä vermeistä oppinu!
Kaveri on aika hyvä hitsailemaan, niin kattoo nyt mitä se noista taikoo vai meneekö perseelleen. Ovet on kyllä niin pienet, että itekin pystyn ne maalaamaan, jos oikein vituiksi menee. Toi kori, nokkapelti ja takakontti on ne tärkeimmät. Väriksi tulee siis työkonemaaleista valkattu kiiltävä musta. Hemmetin hyvää pintaa osaava kaveri siitä taikoo ja on halvempaa + kestävempää muihin maaleihin verrattuna kuulemma. Mietin tänään taas turvakaarien, snow capin, ovilistojen yms väritystä. Jotenkin se keltanen taas pyörähti mieleen.. Vähän hankala yhdistää mustan kanssa mitään kun kaikkia on käytetty jo ihan tuhottomasti. Toki joku lila vois kans toimia. Ne pikkuosat jää mun huoleks, niin kerkeehän niitä miettiä.
HEP!! Loppuun kysymys yleisesti! Mikä on paras maali pakosarjan maalaamiseen. Samalla menee sekin kun on irti.