Morjesta! Tää päivä menikin laskeskellessa moottorin tilavuuksia, iskun pituuksia jne.. Ainoa kasaaminen oli oikeestaan öljypumpun laittaminen paikoilleen ja maalasin arkkupakastimen 2 talvivannetta, koska huomenna on kai pakko pyöräyttää talvikiekot alle.. Tosiaan noita moottorin tilavuuksia yms tuli mitattua ja siinä ohessa pari kaveriakin rupes keulimaan ja vähän kuittailemaan josta seuraa pieni avautuminen..
Tosiaan mä oon vasta 19 vuotias sanotaan nyt vaikka sitten suuruudenhullu tän projektin takia.. Opiskelin itteni sähkäriks hyvillä arvosanoilla ja työkokemuksella. Painan hyväpalkkasessa työssä nykyään ja Tammikuussa lähen hakemaan verorahoille vastinetta valtion lomalaitoksesta. Oon siis koko pienen ikäni rassannu ensiks mopoja ja 17 vuotiaana eka auto.. Nyt sitte tullu rassattua ja ruuvattua erilaisia pommeja, josta on kokemusta kertyny. Mukana on Volvoja enimmikseen

Halusin alottaa tälläsen projektin, joka on ainakin mun mielestä menny tähän asti ihan hyvin. Siitä kyllä kuuluu suuri kiitos teille, jotka avarratte mun tietopankkia, koska enhän mä koskaan ole alaa opiskellu ja muutamia termejä yms käsitteitä ollu hukassa.. Kuulemma pitäs vaan osata kaikki asiat ennenkun tällästä projektia voi tehä..?
Olishan se toki helpompaa jos olis vaikka se 3 vuotta autoasentajan uraa takana, mutta oon heikkohermonen ihminen ja mulla hitsaa jo välillä näiden Volvojen kanssa kiinni, niin mitä se olis joidenkin modernimpien autojen kanssa (jos olisin ammatiltani automekaanikko) + iltasin vielä oman projektin kimpussa. Kai mä olisin jo narunjatkona jossain..?
Tässä on muutama hieno ihminen, joilta oon pystyny tiukassa tilanteessa kysymään vaikka vähän tyhmemmänkin kysymyksen + aktiivista ja asiallista porukkaa löytyy foorumilta runsaasti, mutta eipä se mua hävetä kysyä tyhmiä ja itsestäänselviä kysymyksiä.. Naurakoot ihmiset vaikka sitten niille, mutta mulle se on pääasia, että saan mieltä askarruttaneeseen kysymykseen vastauksen ja pääsen hommissani eteenpäin.
Tekemällä mä oon tottunu oppimaan ja tässäkin projektissa on sen verran monta tonnia rahaa, kiinni, että olisin muutaman kerran tyttöystävän kanssa päässy vaikka etelässä käymään, joten haluaisin tän paskan tiiliskiven tehä kerralla kunnolla valmiiks ihan vaan siks, että rahaa ja aikaa on kulunu ihan tuhottomasti, että en edes sitä haluu ajatella.. Kuitenki se on hauskaa ja lopussa se kiitos seisoo, eikä se näiltä parilta v*ttuilijalta pois ole, millasta paskaa projektia mä väsään ja millä lopputuloksella.
Kiitos ja anteeks tällänen Sunnuntaiavautuminen..
E: nyt on luurissa kuvat niistä vanhoista laakereista! Koitan huomenna keretä lisätä!