Heips... Mä otin rennosti tän viikonlopun ja kävin jauhamassa hallilla vaan kakkaa. Työkaluihin en koskenu. Teki ihan hyvää vähän ottaa iisimmin.. Pari viikkoo enään toitä ja sitte parin viikon loma. En osaa varmaa lomailla enää.. Helmikuusta painanu töitä ilman lomia + kouluaikoinaki tuli painettua töissä kaikki loma- ja vapaapäivät.
Tässä ois muutama kysymys..
-Ahtoputkien koko? Eli mikä ois näille viritelmille sopiva ahtoputkien koko (ei se vielä ajankohtasta ole, mutta tietääpähän sitte kun ajankohtaseks tulee. Onkos se sitä 2.5" - 3"?)
-Öljynjäähdyttäjän koko? Vakio ei riitä, vai riittääkö?
-Onko kovinkin vakavaa, jos männät jää suurin piirtein dekkitasoon ykk:ssa? Sitä täytyy tarkemmin vielä kattoa heittokellolla yms.
-Puristussuhde näillä tämänhetkisillä lukemilla 8.87.. Hieman on epätarkka vielä, mutta eikös se ole aika korkea bensalle..?
Lähetään näistä nyt liikkeelle.. Muutaman henkilön kanssa näistä jo keskustellu ja varmasti jokasella oma mielipiteensä ja näkemyksensä. Haluaisin kuitenkin kuulla monia mielipiteitä vaikka todella luotettaviltä tahoilta oon näitä jo kyselly, mutta varmuutta, varmuutta.. Oon tällänen arkajalka hössöttäjä

Osahankintoina tuli postista haettua cooleri ja toinen ruutumaski... Maski on paremmassa kunnossa kun edellinen, mutta ruma lambda sond merkki siinä.. Ei se kyllä juur mitään maksanutkaan ja niinku sanottu. Parempi kuin edellinen halki oleva..
Ens viikolla arkkupakastin leimakuntoon ja turvakaaret teen loppuun, kunhan kaveri saapuu hitsilaitteineen hallille. Sitten seiskassa konehuoneen riisumista vielä vähän ja hiomista ennen maalausta..
Jatketaan.. !