Joo sainkin jo kuskin puolen jiiriin. Onneks on pienet kädet ja näppärät sormet

heh heh.. No mut tota joo. Varastin apparin puolelle piuhat purkukiposta ja homma pelittää silläkin puolella.. Nyt ylistyslause: Tuo purkuauto on aivan loistava keksintö. Olisin ihan kusessa ilman sellasta.. Eli note to all. Jos alat tekemään isoa projektia, suosittelen purkuautoa. Toi munkin kippo makso 200e naapurikaupungista ja ajamalla pääsi kotipihaan (olihan siinä leima ummessa, mutta kumminkin).. Helpottaa rakentelua kummasti.
Sitten pitäs tosta purkuautosta ottaa ehjänä tuulilasi ja takalasi irti. Tähän vinkkejä?
Nyt kuvia ja ongelmia..
Tuli väkerreltyä purkuautoon viritelty sähköflekti tuohon seiskan syyläriin. Rahatilanteen salliessa tulee griffinin metallinen.

Nukatut sisustan osat....

Oon ihan rakastunu..

Siellä vähän jarruputkia... Ilmeisesti nyt saa edestä ottaa molemmin puolin yhen jarruputken pois talteen, kun tulee 850 etujarrusatulat. Nehän on 1 mäntäset, joten sillon 1 putki riittää..?

Siinä muutaman euron edestä uusia osia

Käsijarrukamppeet kaikki, jarrukilvet, rei'itetyt ja uritetut etulevyt, raidetangon päät, sähköosia, päävirtakatkasijaa, vipukytkimiä ym

SITTEN ALKAA KYSYMINEN YM!
Mikä tämä on? Se on tossa rintapellissä ollut kiinni ja siihen sen takasin laitan, mutta sen voi laittaa kaksinpäin. Eli kummin päin toi siihen pitäs kiinnittää..?

Sitten mulla on jäätävä ongelma iskaritolppien kanssa.. Tosta apparin puolelta kaikki muu paitsi iskaripatruuna lähti hyvin irti...
No nyt sitten kuskin puolella ongelmia. Tuntuu, että ei ole etunapaa ollenkaan noissa tolpissa.. Purkuautostakin jo ottanut sen yhen tolpan tonne kaveriks.. Mutta näyttäs sille, että tossa on levy ja napa samaa rautaa? Yhen levyn saanut jo lekalla lyötyä palasiksi, koska ei se "levy" irtoa.. Mikä ihme tässä nyt on ? Onko jotain jäänyt iskareiden sielunelämästä tietämättä? Laitan vielä kuvia..

No niih... Eli noi jotkut iskaripatruunat istuu kovin kiinni, miten sen "mutterin" saa kivasti auki? Koitettiin antaa lämpöä ja papukaijapihdeillä avata.. Ei onnistu.. JA SITTEN MUA V*TUTTAA JA IHMETYTTÄÄ NOI JARRULEVYT....?! Auttakaa taas tyhmää ja tietämätöntä..