Miltäs tuo ACS:n tavoite vaikuttaa , kannattaako tulla paikalle 
Perkele peruutuspaikasta joutuu 50e maksamaan, niin mä teen tosta auton vaikka väkisin yötäpäivää. Todennäköstä on, että se tulee trailerilla rullaavana, mutta kuitenkin kasassa paikalle. Ei sitä tiedä jos joku ihme tapahtuu ja autolla pystyy ajamaan. Kannattaa se tulla naureskelemaan, kuinka on saanu reilusti yli 10T € rahaa palamaan tiiliskiveä muistuttavaan Volvoon :'D
Tänään piti olla se suuri päivä, että kone/laatikko menee keulille ja lujaa. Päin per**ttä se meni ja lujaa. Okei. Bilsteinit kävin hakemassa mh:sta. Ne oli rahansa arvoset. Takaiskarit nakkasin paikoilleen. AN8 letkuihin sain jopa ne AN8 liittimet, mutta se niiden kiinni kierittäminen on oma taiteen lajinsa, koska ne eloksit lähtee hyvin herkästi..

Eli paljaalla jakoavaimella/lenkkiavaimella niitä ei voi kierittää kiinni.. Koittanu vähän teippiä laittaa pehmikkeeksi huonoin tuloksin.
No mutta illan kohokohta. Laatikkoa ja konetta kun yhdistelin kera hyvien ystävien, niin siellä tuli pari muuttujaa ja kykäkopasta lohkes palanen. Noohh... Onneks se lohkes pienestä kohtaa, ja todella siististi, niin se korjataan tossa viikonloppuna. Ilmeisesti vaihdelaatikon akseli otti vauhtipyörän silmälaakeriin jotenkin kiinni ja jätti muutaman millin raon tohon koneen ja laatikon väliin ja luultiin, että se vaan ei mee suosiolla pohjaan asti kun ajuriholkitkin oli jo kohdannu reikänsä jne.. Noh... Uus yritys sitten ilman vauhtipyörän silmälaakeria. Ei se kai tarpeellinen oo, kun kampuran päässähän on se stefa ja laakeri. Sen laakerin laitan nyt vaihtoon..
Viikonloppu piti pyhittää koneelle, mutta nyt sitte hieron alustan kuntoon ja bensalinjat..

Alkuviikosta koneen ja laatikon kanssa uus yritys..

Ei voi kun nauraa tosiaan. Tää on sitä motorsporttia !
Siitä vähän bilsteiniä..

