Onko solenoidin tiiviste (o-rengas) ehjä ja uusi, solenoidin tappi liikkuu koko matkan ( tapin pitää tukkia kierteessä oleva reikä) ja solenoidi ruuvattu sormitiukkuuteen?
Oletko tarkastanut kohon asennon?
Omassa b230k:ssa koho oli pahasti "vettynyt", polttoainetta tulvi kaasuttimeen ja tyhjäkäynnillä ei pysynyt käynnissä kuin rikastimen 2. asennossa.
Jos koho on vain vähän liian alhalla ("vettynyt" tai väärä välys) polttoainetta tihkuu kaasariin 2 kurkun täyden kuorman rikastinputkesta (tälle on varmaan oikea suomenkielinen nimikin...) sillä polttoainepumppu painestaa kohokammion koska ventiili ei sulkeudu.
Tihkuminen näkyy moottorin sammuttamisen jälkeen kunnes paine alenee.
Rikastinputki on sellainen metallinvärinen, kaasuttimen kurkun sivussa oleva putki.
Vaikka tässä linkissä onkin eri kaasutin niin periaate on sama.
http://ftp.psyborg.rpg.pl/bx/citbx.narod.ru/carb3.pdfpdf:n3. sivun kuvassa fig 17.2, numero 4.
fig 17.3 näyttää tyhjäkäynti solenoidin