Perkule! Eilen auto ahtoi normaalisti sen 1.0-1.1bar. Tänään ei sitten millään yli 0.7bar, jää aina siihen eikä nouse. Kulku muuten normaalia.
Tsekkasin ja puhdistin TCV.n, ei vaikutusta. Äkkiseltään alipaine letkut ok, samoinkuin muutkin eikä ylimääräisiä ääniä.
Autossa kiinan HKS dumppi ja se pelaa normaalisti, ei aukeile kaasulla, vaan vasta kun kaasun päästää, eli niinkuin pitää.
Katsoin vika koodit... yksi löytyi, 414, eli jotain ahtopaineeseen liittyvää? : "414 Boost pressure reduction from TCM ".
Mut kun tuo englanti ei oikein taivu. Ja sen mitä ymmärsin niin tuo TCM on automaatissa?? Mulla on manuaali! PRKL.
Mut si löysin: "Motronic 4.3 (Only on some 850’s). 414 Turbo boost pressure too high "
Liian korkea ahtopaine? Kun eihän mulla ees nouse korkealle ahdot? Mut olisko niin että jos mulla on vikatilassa tuo vehje, että jos se on "vahingossa" nostanu ahdot väliaikasesti liian korkealle ja nyt vikatilassa, ettei nosta ahtoja yli 0.7bar. Nollasin vikakoodin, ja imusarjasta kuului samassa "pohinaa"?? En käynyt vielä koeajolla, et auttoiko tuo nollaus, ku alkoi vituttaan siihen malliin et piti alkaa olutta juomaan... huomenna si

.
Puhuin ja vastailin itselleni, mut osaiskohan joku vähän jelppiä, et onko mun mietteissä mitään perää?

:hello: