Itse tein tuon mitä volvolandiassa pohtivat ja narina loppui seinään, ilmeisesti nuo jouset mitkä kuvassa on kuivuu ja sitten ne alkaa rohisemaan, vielä kun vaihdekepistä tulevan TODELLA pienen rohinan saisi pois niin avot!
Varoituksen sana kumminkin kaikille jotka eivät sisäremppoja, sterkkoja yms. autoonsa ole tehneet (niinkuin minä) työasento paneelin irrotukseen on julmetun ärsyttävä ja kun olet saanut kaikki 3 (tx25) torx ruuvia poijes niin paneeli repäistään "alaspäin" ja sitten irti, itse otin sen vain puoliksi ja sieltä pääse suhauttelemaan rasvat jousille. Paneelin takaisin laitto on myös aikamoinen vääntö koska tuo ilmakanava pitää saada paikalleen samaan aikaan kun vasemmalla sivula oleva klipsi ja molemmat yläklipsit, hermo meinas mennä.. Eka kertalaisena ja ensimmäistä kertaa avanneena hommaan kului yhteensä n. 25min. Joten its worth doing imo.
eli 3 (tx25) torxia kuvassa näkyvissä kohdissa irti, paneeli irti ja suihkuu sinne polkimien vivustoihin jotain voitelusprayta esimerkiksi (multispray, crc, scanfix..) pumppailee vähän kytkintä että rasva levittyy, paneelit takaisin ja eiku ajelee ilman kitinöitä ja narinoita! Helppoa ku heinän teko.