Komppaan J2K antamaa vinkkiä hiomisesta. Tehnyt tuon saman toimenpiteen ja oikein hyvä tulee.
Opel Omegan muoviumpiot olen myös avannut siten, että kuumailmapuhaltimella lämmitin liimauksia ja varovasti kampesin pikkuhiljaa ruuvimeisselillä reunoja auki. Liima on sitkeää ja venyvää. "Lasi" tarttuu uudelleen samaan liimamassaan, mutta tiiveyden varmistamiseksi itse lisäsin Wurthin liimamassaa. Ennen kasausta pesin kaikki peilipinnat fairy vedellä. Peilipintoja ei kestä hangata, koska kromaus on hyvin ohut ja lähtee TODELLA helposti pois.
Vm -87 Transporteriin tein saman avaus operaation oikeille lasiumpioille. Lasiumpiot vaati huomattavasti enemmän kärsivällisyyttä, pidempää ja rauhallisempaa lämmittämistä. Noissa liima oli joko ajan saatossa kovettunut tai alunperinkin kovempaa tavaraa. Putsasin vanhat, kovettuneet liimat kokonaan pois, peilipintojen pesu ja taas Wurthin liimamassalla umpiot kiinni.
Molemmissa tapauksissa valoteho parani huomattavasti.