päivän saldo.
kohdistin pakosarjan pakokanaviin.
isonsin päätimmäiset pultin reijät.
siistin laipan ja supistajien pykälät pirralla sisältä ja samalla siistin supistajien ja ensimmäisten käyrien saumat sisältä. muut saumat siistin jo hitsattaessa.
pulttasin sarjan paikalleen ilman tiivistettä ja kokeilin keinuuko se paikallaan tarkistaakseni onko laippa rupelilla.
ei onneksi ollut.
sovittelin paine kelloa paikalleen siten että kääntäis kellon ylös alas ja tekis ?merkin mallisen tangon ja kellon toiminta kääntyis toisinpäin. mutta eipä sovi konepelti enää kiinni.
seuraava vaihto ehto on laittaa kello ala puolelle ja tehä turbon laippaan pultattava kiinnike ja semmonen mutka tanko. pitäs toimia.
88.9mm dp mittailua ja suunnittelua hetken harrastin, huomasin että sinnehhän sopis 114.3mm rosteri savupiippu

huomenna vois mitata ne letku turbolle.
kaasuvivustoa en vielä saanut.
osia pitäs alkaa taas osteleen.
hankinta listalla on seuraavaa ja saa tarjota. mielellään ilimaseksi

-kuuleri
-öljy jäähy
-ahto putken osia(76mm)
-88.9 rosteri pönttö tai siihen kokoluokkaan.
-mittareita, öljynpaine, öljynlämpö, pakolämpö, turbon jäähdytyksen paluuletkuun lämpömittari ja jos jostaki löytyy turbon kiekkamittari.(anturi on jo turbossa valmiina.