dodii.
nyt on GM perä ostettu ja haettu etelästä. matkaa tuli reilu 1100 km.
matkalla näki vaikka mitä. suurimpana yllärinä näin just tuleen syttyneen asunnon ja soitin hätäkeskukseen onko apu tulossa. apu oli tulossa niin jatkoin matkaa. 5 tunnin jälkeen takas tullessa sama talo paloi edelleen, ilmeisesti ei apu kerennyt ajoissa paikalle kun antoivat vaan palaa

jollaki meni joulu tosi pahasti pieleen.
mutta se siitä. näky tuolla jäniksiä, kettuja ja kauriitakin. se niistäkin.
perä oli jostaki 70-80 luvun taitteen pikapista joten siellä on vahvemmat trukki mallin vetarit jo vakionaan.
vetarit on kiinni c klipseillä.
lukko löytyy
pyörittelin murikkaa ja tutkin hieman silmämääräisesti, sen vähäsen mitä älysin nii näytti kunnossa olevalta keksinnöltä.
on siinä nii pirun paljon järeämmät kaikki sisuskalut kuin 1031 perässä että huhhuh.
no nii. nyt sitte viisaammat ja kokeneemmat. tarvisin hieman lisä vihjeitä sovitus hommaan.
kaventaa pitää ainaki.
ottaako volvon perästä akseli putkien päät ja sovittaa ne gm akseliputkeen?
vai ottaakko koko volvon akseliputki ja sovittaa sen gm murikkaan?
mahdollisesti pitää koneistaa gm laakeri volvon laakeripesään?
jarrujen sovitusten takia haluaisin vähä sekoittaa volvon osia tähän perään. ja kun kaventaa pitää kuitenki...
näihin kuviin ja tunnelmiin.
