Aika paljon saatiin aikaan viikonloppuna lähinnä korille. Etulipan maalasin korin väriin ja apparin puolen helman myös. Takaoven ikävä lommo saatiin suht hyvin oijottua ja maalattua. Oven koko alaosa maalattiin uudestaan. siitä jäi vaan kuvat ottamatta..
Otettiin myös loput koneesta pois keulilta purettiin ja putsailtiin ja maalattiin öljypohja ja lohko punaiseksi. Tilat ovat siis hyvin huonot kuten kuvista saattaa nähdä.. pieni talli kaukana kotoa, ei nosturia, moottoripukkia, norsua tai muitakaan hienouksia mutta sen takia ei kyllä jää hommat tekemättä!

Kaveri tuli hakemaan meitä helsinkiin ja oli tarkoitus mennä ajoissa nukkumaan ja aamulla mennä kattomaan romurallia ja sieltä sitten helsinkiin. Toisin kävi.. noh tylsää kun oli niin muutamassa tunnissa työnnettiin kaverin kaksnelikymppiseen mun vanha ahdin,pakosarja, downpipe, suuttimet ja muuta sontaa ja käytiin muutamat hiekkapätkät sutimassa sillä ja purettiin kaikki pois. kello oli jotain 10 aamulla kun päästiin nukkumaan...
kyllä tää tästä joku kaunis päivä, jos viikon päästä pääsis jo ihmettelemään vähän megaruuttaa..
Rälläkällä saa hyvin liian paksuuden koneistettua pois ja porakoneella vetäset sen männäntapinhelan.
Juu ja ne veivit kannattaa myös tasapainottaa.
kiitos vinkeistä! mites toi tasapainotus, jollain liimapainoilla vai poraanko reikiä jotta saan ne tasapainoon? Vitsi vitsi, veivit ja männät lähtee isäni tutulle joka rakentelee jotain kiihdytys vehkeitä ja kattelee niitä kunhan kerkeää.
E: HERMO MENEE TÄHÄN IMAGESHACKIIN!!.....