Moro kaikille,
Ongelmaan tuli riemuvoitto tänään, ilman mitään apuja, omien kokeilujen kautta.

Haluan tietenkin jakaa tämän ongelman ratkaisun teidän kaikkien kanssa, joilla on ollut samoja ongelmia oikean takaoven lukon kanssa. Avasin vasemman takapyörän kohdalla olevan sulakerasian ja otin siitä edestä verhoilua pois, niin että pääsin käsiksi releisiin. Sulakkeethan ovat siinä vasemmalla, mutta releet jäävät verhoilun alle. Sieltä oikealta puoleta verhoilun alta löytyy releet, ylimmäisenä on takasumuvalon rele,sitten tulee jarruvalorele, siitä kaksi pykälää alaspäin olevan releen otin irti ja laitoin takaisin - kokeilin keskuslukitusta ja kaikkki ovet toimivat normaalisti.

Minä opin tästä sen, että ei kannata aina luottaa siihen mitä ne siellä sinisellä arpoo viaksi. Mulla oli sieltä tarjous uusi lukko 260,00 € + työt, en antanut vaihtaa vaan sanoin miettiväni asiaa. Sitten tilasin uuden lukon Saksasta (käytetty), mutta kuten näkyy - ja myyjä vakuutti, että lukko on täysin toimintakuntoinen, niin totta se oli. Firma mistä lukko tuli on KLASASEN KFZ-DEMONTAGE LTD.
Hinta 59,00 € + toimituskulut 15,90 € =Yhteensä 74,90 €, kotiovelle tuotuna ! Lisäksihän mulle jäi vielä alkuperäinen - täysin toimitakuntoinen lukko, jossa ei ole mitään vikaa.