0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Tuossa oisi ihan passelit vanteet, mutta mietin vaan jotta kerääntyyköhän lumi ja jää kuinka puolien väliin?(Kuva poistettu lainauksesta.)
Tämän kaltainen malli on huomattavasti helpompi puhdistaa. http://www.vanne.fi/alutec/ALUTEC-GRIP-GRAFIT/
Kun avaat ikkunan niin näkyy selvästi 2 lasia joitten välissä ura, jos on yhtenäinen pyöreähkö pinta niin silloin normilasit. Itsellä numero lasissa 43R-00043 samoin kuin kotipäällikön autossakin jossa kanssa laminoidut.
Siinä vaiheessa se vasta huvittaakin kun viereisellä pistoolilla kollit käy tankkaamassa vitosen setelillä. Tai useampikin käy viereisellä pistoolilla tankaamassa tankin täyteen kun itse lorottaa vielä kahva tanassa
Miun mielestä lamput sais olla lähempänä toisiaan, entisessä tuossa kiinnityslevyssä siirsin niitä kiinnitys läpysköitä. :hello:
Noillahan näkee jo Inariin asti
Omaani kun laitoin kans eilen niin ballastit sai nätisti piiloon sinne kumin taakse lampun viereen.
Jotain on vikana ku auton eteen tulee kauhea valopallo. Ei mulla ole tuommosta tullu koskaan, ellei sitten polttimo ole ollu huonosti..
Meinasin jo kysyäkin tosta valokuviosta. Valehteleeko kuva tai mun silmät, mutta onko valopallo enemmän vasemmalla sivulla? ts. toisen lisävalon valokuvio persiillään?Mulla oli ostaessa omassa Völvössä toinen ksenon-poltin väärin asennettuna paikoilleen ja valo näytti persiilleen. Laitoin oston jälkeen polttimen kunnolla paikalleen, mutta polttimen kanta oli vioittunut ja kun valot suuntasi oikein, niin apukaukovalo paistoi samalla tavalla muutaman kymmenen metrin päähän. Uusilla polttimoilla valokuviot tuli apupitkilläkin oikein.