Teinpä itsekin vaihdoin äsken. Tosin en ehkä ihan taiteen sääntöjen mukaan. Vanha litku oli aivan ruskeaa ja tilalle hain Motonetistä Febin nestettä 2 litraa. Imaisin ensin vanhat säiliöstä pois 0,5 litran öljy"imurilla" ja koitin sitten saada sitä säiliötä irti. No irtoaahan se säiliö, vaan alaletku ei. Letkut ovat sen verran lyhkäisiä, etten saanut säiliötä paremmin näkyville. Ja kärkipihdeillä en saanut kunnon otetta letkuklemmarista. Ehkä olisin saanut sen irti, mutta takaisin saaminen alkoi arveluttamaan sen verran, että jätin väliin.
Kaadoin sitten uudet litkut sisään ja totesin, ettei renkaita saa käännettyä paikallaan koneen ollessa sammuksissa

No ei hätää, minullahan on alustapukit. Vaan en saa autoa niiden päälle, koska edessä on vain yksi nostokohta ja tunkin ollessa siinä ei pukeille ole enää paikkaa...Ei kun auto käyntiin. Käänsin ratti ääriasentoon ja ohjaustehostin piti hirveää ulinaa. Eikä ihme, koska säiliö oli vaahtoa ja ruskeaa litkua täynnä. Imaisin tyhjäksi ja pistin täyteen sinistä/vihreää nestettä, kone käyntiin ja ratti toiseen suuntaan. Toistelin niin kauan, että koko 1 litran Febin purkki oli käytetty. Nestekin alkoi muuttumaan ei-ruskeaksi ja ehkä vähän enemmän normaalin väriseksi. Peruuttelin ja kääntelin pihalla, kunnes pumppu hiljeni. Vieläkin kuuluu pientä ääntä, jos rattia koittaa vääntää rajoitinta vastaan?
Tulipa litkut vaihdettua. Mutta ei se ohjaus siitä parantunut. Edelleen aika jäykkä eikä mitenkään mukava ajella parkkipaikalla. Ehkäpä tämä lienee sitten enemmän ominaisuus tai sitten tehostimen pumppu on laukeamassa.