Tuo on kyllä ikävä ominaisuus näissä diisseleissä. Bensavehkeellä ei ollut näitä ongelmia, mutta sitten kun tuli D5 niin on tullu jäätyä tienpäällä pari kolme kertaa itse ja emäntä kerran. Meno loppuu yleensä siinä kun tietsikka näyttää että 50 kilsaa olisi vielä jäljellä.
Kaksi osainen tankki on juu, mutta ei se meno siihen lopu että luullaan että menovesi loppui, vaan kyllä se loppuu ihan oikeasti sieltä pumppu puolelta. Sitten rupee paukkumaan niitä moottori vaatii huollon juttuja... Joko ejektori ei toimi kunnolla tai sitten näissä tosiaan tuon mittarin kalibraatio menee ketuilleen kun aikaa kuluu. Nykyään tankkaan viimeistään siinä vaiheessa kun ajotietokone sanoo että 60 - 70 km jäljellä, eipä tuo niin haittaa kun tietää, toki jos sais halvalla kalibroitua niin sehän olisi ihan mukavaa...