No tosiaan noi kansipultit on vielä kysymysmerkki ja saa palautettua. Otin ne vaan samaan settiin, kun tiskillä kävin. Valmistajaa en nyt muista. Kyselen niistä huomenna, mutta oon tossa yheltä luotettavalta taholta kyselly noista kansipahveista joka 144:sen kanssa samalla talliila pyörii. Lisäks yks toinenkin kaveri joka 242:sta rakentelee sano että pahvi kyllä kestää jos kestää. Elring on ainakin mulle kerrottujen kertomusten mukaan parhaimpia massapahveja.
Kyllä yhellä kaverilla superimersussa oli esim Victor Reinzin massapahvi about 400 hevosen koneessa ja 2 kesää ajo samalla pahvilla, eikä ollu pahassa kunnossa kun otti koneen nyt talveksi levälleen. Ahtopaineita sen +2 täys rähinä päällä. Plaanas vaan molemmat tasopinnat ennen pahvin laittoa ja oiskohan just kupariliimaa vielä sihen perään laittanu. Ihan kesällä käyttöautona ja kumia polttelee sillontällön. Ei ajele varttia tai muutakaan.
Vähän vissiin nääkin hommat tähtien asennoista yms kiinni..? Se kestää jos kestää. Jos ei kestä, niin sitte vaan homma uusiks.
E: Korjailin vähän tekstiä lukukelposemmaksi
E2: Unohtu tosiaan kysyä, että mitkä pultit kannattaa alakerrasta vaihtaa?
E3:
http://www.nettiauto.com/volvo/940/5914790#frmMdlLgn <--- Meikäläisen vanha ysilankku. Olishan tostaku ollu toki kiva tehä jotain suurempaa, mutta viime talvena mulla oli talviliukurina 740:nen ja toi 940 työn alla, niin ihastuin kovin 740:seen ja tässä ollaan..

Harmittaa vaan, kun annoin noi Mim Juventus vanteet yms ja sain todella paskan turbodiesel mersun tilalle..