Hyviä ideoita?
Vaihtoehdot ovat aika vähissä, tuo just se ongelma, mikä tulee näiden kolmiotukivartisten kanssa.
Mulla oli 140:ssä hammastanko akselipalkin takapuolella ja siinä toimi kaartoharitukset ihan oikein. Se ei tosin onnistu kaikkien moottorivaihtoehtojen kanssa, koska öljypohjaa ei ainakaan tappi- ja vinokoneen kanssa ole öljypumpun takia mahdollista muuttaa riittävästi.
Pyhimyksessä mulla on hammastanko mahdutettu tukivarsien yläpuolelle ja siinä se tosiaan on oikeassa paikassa. Moottoria siis vaan sen verran ylemmäs ja öljypohjan etureunaan koloa, niin saa tungettua sen hammastangon siihen väliin.

Periaatteessa "pump steering" (vai mikä se nyt on) jää väkisinkin vielä ongelmaksi, koska sisempien raidenivelten välimatka on paljon suurempi, mitä alatukivarsien kiinnityspisteiden väli, mutta normaalissa ajossa se ei haittaa mitään. Ehkä jossain radalla tai rallissa ongelma tulisi enemmän esille.