Tuli tässä kuukausi pari sitten tommonen -95 vuoden 960 3.0 automaatti pihaan..
Reilu 1000 kilsaa sitten vaihdatutin laatikkoon öljyt merkkiliikkeessä,kun olivat jo oudon väriset mutta eivät kuitenkaan haisseet palaneelle.
Pari kertaa on ollut viikon sisään semmonen vika että kylmänä on laatikko hiukan luistanut.Kun auto on lämmennyt niin toimii taas normaalisti.
Tänään kun lähdin niin luisti jo reilusti eikä loppunut ollenkaan.Pienen vitutuksen kanssa kävin kaupassa ja kun lähdin liikkeelle niin vaihteisto toimi niin kuin pitääkin.
Nuolivalo aloittaa vilkkumisen kun pistää pykälän päälle.
Vikakoodeja ei ole vielä luettu.
Onko loota paskana vai voiko joko solenoidi tai muu härpäke aiheuttaa tollasia oireita???
Edit..
Googlea kovasti tutkittu ja tuli tämmönen ajatus että oisko niin että laatikossa oli winter asento päällä vaikka on sportilla?

?
Nimittäin kun liikutti keppiä 3 ja 4 pyläkän välillä niin vaihtoi selvästi vaihdetta.
Eli johtuuko tämä nyt siitä laatikon kyljessä olevasta asentotunnistimesta?