Värinänvaimennin EI haittaa kiekkaitietoa niin paljon että siitä olisi ongelmaa tämänaikaisissa koneissa. Erikseen sit commonrail dieselit, joissa ajoitus on kaiken ydin.
Itsellä 20-1 polkupyörän takaratas nokalla, ja toiminut 8v kahdessa eri Penta 16v koneessa (ja jakohihihnahan joustaa aikas paljon, kun on nokalla eikä kampuralla).
Moottorin kannakkeita SAA muokata, eikä tartte lujuuslaskelmia.
Itellä oikea kannake siirretty 2cm ulospäin 2cm palikoiden avulla kannakkeen ja lohkon välissä ja pidemmät pultit. Katsuri sanoi että saa tuohon ihan rakentaakkin itse kiinnikkeen, mutta kun 360 volvossa on tuo "torque-tube" kardaani, niin moottorin vääntömomentti ei rasita kannakkeita, vain moottorin paino. Tämä koska moottorin vääntömomentti johdetaan suoraan latikolle/perälle, eli kiihdyttäessa moottori ei vääntyile kuten normi takavedossa, vaan ainoastaan nousee edestä hitusen rajussa kiihdytyksessä, koska vetoakselit johtavat vääntömomentin perän ja laatikon kautta kardaaniputkelle, joka on koneessa kiinni.

Tuo HX50 on kyllä aika monsteri ahdin, 500hv+ on kyllä tuon märitelmä, en asentaisi sitä edes mitenkään vakion B230FT:n yhteyteen. Paremminkin sopisi 2,5L 16v koneeseen jossa kairattu kansi. Herää muuten tuossa 8v koneessa turhan ylhäältä.