Onkos se visco siellä taka-akselilla vaiko missä? En ole päässyt vielä auton alle kurkistelemaan, tosin huomenna sekin ongelma on ratkaistu, kun saan ajokin työmaalle ja ylös.
Meinaatkos ettei vastaavan luokituksen öljyä voisi laittaa noihin vehkeisiin? Viitaten esim. MB:n automaattiöljyyn, joka orkkistiskillä maksaa yli 20€/l ja meillä 7€/litra.

Sinisen öljyn hinta ei juuri houkuta.
Tässä kun oon tutustunut tuon järjestelmän sieluelämään, oon tullut siihen tulokseen, että ilmeisesti booriholkki on sökö, ellei jopa kulmavaihde. Ajoinhan mä autolla sit jo melkein 150km ostamisen jälkeen, kun alkoi antaa oiretta.
Volvoltako porukka on noi holkit ostanut noihin laitteisiin? Tosin toivon, että vika olisi viscon vanhat öljyt. Täällähän jollain oli paukahdellut voimansiirto peruuttaessa ja perämurikan/viscon öljynvaihdolla oli loppunut? Mahdoinko ymmärtää väärin?
Tosin liian monta esimerkkiä ja tarinaa ollut oikeasta mekaanisesta viasta kulmavaihteessa.
