RallyBaron  Samppasport

B5254T4 kiertokanget

  • 2 Vastauksia
  • 2374 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa o-pp

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
B5254T4 kiertokanget
« : 16.10.2013, 11:36:48 »
Miten otsikon moottorin kiertokanget eroavat vanhemmista T5 ja R moottoreiden kiertokangista? Foorumeilla puhutaan yleensä tinamoottoreiden kiertokangista yleisesti, eikä vuosimallikohtaisia eroja mainita. En ainakaan ole löytänyt. Vuoden 2004 uutuuksia käsittelevässä Volvon tiedotteessa mainitaan:

B5254T4 (R-range engine)
- Based on B5254T2
....
- Stronger connection rods, forged with "cracked" caps.
- Both upper and lower bearings are lead-bronze alloy.
...

Haluaisin tietää konkreettisen eron verrattuna vaikkapa 2.3 litraisen T5-moottorin kiertokankeen verrattuna.
EDIT: muut erot kuin pituus.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2013, 11:56:14 kirjoittanut o-pp »

Poissa pukema

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 411
  • SVK #1148
    • www.pukema.com
Vs: B5254T4 kiertokanget
« Vastaus #1 : 16.10.2013, 16:16:03 »
760 Turbo 1988, 960 Pullman Limousine 1996, 960 Executive Level I 1996, S90 Pullman Limousine 1998, S90 T6 1998
S80 V8 2007, S80 V8 Executive 2008
Chrysler Viper GTS 2000
Cadillac Fleetwood Limo 1978

Poissa o-pp

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
  • www.vrcf.fi
Vs: B5254T4 kiertokanget
« Vastaus #2 : 16.10.2013, 22:07:09 »
Iso kiitos, pukema!

 

Futurez  Kulkukoira