Kunnostelu etenee hitaasti, mutta varmasti.
Laatikko puhdisteltiin ja varsinainen vuotokohta eli takastefa otettiin kohteeksi. Olen noita muutaman vaihtanut, mutta nyt kyllä oli stefa harvinaisen tiukasti paikoillaan. Taistelun jälkeen se saatiin irti, minkä jälkeen totesin laakerin pitävän tolkuton jurinaa. Muutama uusi laakeri on hyllyssä, mutta asettamallani tavoiteaikataululla en ryhtynyt laakerin vaihto tekemään vaan pengoin kuuden varalaatikon joukosta sopivan vaihdokkaan (stefat vaihdettu, oli menossa toiseen projektiin). Tähän vaihdettiin vain uusi tukikumi. Samalla etsin ja vaihdoin varaosalaatikoista kytkinkopan, jossa on uudemman mallinen ruuveilla kiinnitettävä paikka kytkinkäpälän pölynsuojakumille. Ja kytkinkoppaan tulee luonnollisesti uusi painelaakeri.
Kytkinvaijeri ja kytkinlevy asetelmineen oli myös tarkistuslistalla, mutta ne eivät aiheuttaneet toimenpiteitä. Moottorin tukikumit olivat vääntöä nähneet, sillä koko voimansiirtolinjan hetkuminen oli myös niihin vaikuttanut. Joten kumit vaihdettiin uusiin.
Starttiin tuleva akun plussakaapeli vaikutti hieman haperolta ja osoittautui solenoidin tappiin kiinnihitsatuksi. Ja sen jälkeen osoittautui solenoidin kierretappikin olevan lähes irti. Ei muuta kuin vaihto-osa toisesta startista, asiallinen punainen akkukaapeli vanhan kaapelin tilalle ja startin testaus. Ja setti on valmiina asennukseen.
Tällä viikolla on tarkoitus tehdä voimansiirron takaisin asentaminen, minkä jälkeen keskitytään kannen asennuksen valmisteluun. Tähän on tulossa mukaan peltisarja.
Ja jotta ei ole pelkkää tekstihöpinää niin tähän yksi kuva huolletuista kilkkeistä. Ei siis mitään ihmeellistä, mutta on nyt vähän väriä
