KL-varaosat  Race.fi

venttiilijousen alusprikka

• 3 Vastauksia
  • 2840 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vänkkä

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
venttiilijousen alusprikka
« : 23.10.2013, 11:37:49 »
ostin b200et koneen ja paikalla oli 530  kansi ja purkasin kannen ja pesin senja unohdin venttiili jousen   alusprikat paikalleen ja yksi hävis pesussa tai matkalla sinne ja olen koittanut volvolta tilailla uutta mutta aina tullu väärän kokokonen kun halkaisija on 18mm(siitä mikä osa menee jousen sisälle ni siitä alhaalta) ja kaikissa mitkä olen saanu volvolta ni on ollu plus 20mm...että onko toi edes ton vakio kansi?mistä moiset prikat vois saada, tai voiko esim siitä venttiili jousen sisähalkasijasta viilata millin pois ? tai onko jollain kyseinen kansi palasina himassa?

Slerbahuuli

• Vieras
Vs: venttiilijousen alusprikka
« Vastaus #1 : 23.10.2013, 20:23:36 »
Mene jonnekkin moottorikoneistamolle kysymään. Itsellä hävisi aikanaan yhdestä kannesta jotakin (en muista mitä, mutta venttiilikoneiston osa jota ei saanut uutena mistään). Kävelin läheiselle moottorikoneistamolle, jossa antoivat nenän eteen neljä "miljoonalaatikkoa". 35 minuutin tonkimisen jälkeen löytyi mitoiltaan sopiva oikeaa materiaalia oleva osa, jonka sain ilmaiseksi. :D

Poissa janne81

• Turbo
« Vastaus #2 : 23.10.2013, 20:50:48 »
Vinokoneissa on ainakin 3 erilaisia venttiilijousia, tarvitsemasi lautanen löytyy n. vuosien 85-89 kansista joissa on pienihalkaisijaiset jouset.
Mulla on autossa -85 valettu isojousinen ja irrallaan 88 valettu pienijousinen, joskus -89 Volvo palasi takaisin isoon jouseen samalla kun suurin matakitkaisuuden villitys meni ohi ja mm. kanget paksuni.

Poissa vänkkä

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 24.10.2013, 21:19:00 »
ja noita kansia on ollu esim 740 volvoissa??turbolla ja ilman ???

Kulkukoira  Proturbo