Onko siinä jotain ehdotonta syytä että miksi ei kaasaria voisi laittaa turbon imupuolelle?
Ei siinä ole tuossa moottorissa mitään muuta syytä, kun että 95-98 oktaanisella bensalla seosta ei saa tarpeeksi oikeaksi ja ennakkoa ei pysty säätämään, joten tuloksena on nakutusta ja moottorin tuho 100% varmasti ennemmin tai myöhemmin (lue ekan kierroksen aikana).
9,5-10 puristus-suhde, männissä olevat palotilat, seoksen huono pyörtely tuossa koneessa noiden palotilojen takia tekevät vaan tuosta erittäin huonon kohteen etenkin kaasariturboksi. Jos jo B200K jossa 10:1 puristus-suhde ja hitusen paremmat palotilat nakuttaa ja hajoaa turbo-strömpällä ajoviimapaineilla (alle 0,3bar), niin tuossa rellukoneessa vaan ei ole toivoakaan valiitettavasti.
Mutta kokeillahan saa aina, tulokset olet lukenut jo täältä.
