Rele on ainoastaan tihkua varten. Muut kytketään suoraan viikseltä. Kannattaisi irrottaa viiksi ja puhdistaa kytkin
ja laittaa vaseliinia kytkimen liukuosaan, joka estää hapettumisen. Puhdistamiseen ei saa käyttää mitään raapivaa
vaan esimerkiksi isopropanolia ja puuvartista pumpulipuikkoa tai lasikuituraapekynää (elektroniikkaliikkestä). Jos
kytkimeen saa suihkautettua hieman elektroniikan puhdistus- ja voitelyöljyä (paras mahdollinen aine on
LPS-1)
niin voi kokeilla mutta älä suihkuta paljon. Jos vipua liikuttelemalla tuntuu selvää katkovaa klappia, vika tuskin
häviää tällä. Ohessa kytkinkaava, joka on kohtuullisen yksinkertainen.

Suosittelen ehdottomasti hankkimaan Haynesin englanninkielisen vanhan korjauskirjan.
esim. Ebaysta löytyy. Siinä auto purettiin kokonaan ja työt on esitetty tarkoin valokuvin.
Kirjan tunnistaa siitä, että kannessa on halkileikkauskuva.
ISBN: 1850105405