^^ Hommahan alkaa sillä että laskee jäähdytysnesteet pois järjestelmästä. Sitten vain kojelaudan alapuolen kimppuun, keskikonsolin johdot kannattaa merkata että mikä tulee mihinkin.
Lämmityslaitteen letkut irti tulipellin läpivienneistä ja säätövaijerit irti vivuista. Sitten itse lämmityslaitteen kiinnitysruuvit, yksi on hankalassa paikassa kuskinpuolella lämppärin hanan takana. Nyt pääsee irrottamaan itse laitetta. Kannattaa olla varovainen hanan termostaattiputken kanssa.
Lämppäri lähtee halki kun poistaa kaikki metalliklipsut talttapäisellä ruuvimeisselillä. Yleensä kenno on täynnä lehtiä ja havun neulasia ja muutenkin koko laitos kannattaa puhdistaa kun se kerran on pöydällä.
Jos päädyt ostamaan kokonaan uuden moottorin esim. Motonetista niin ainakin minun piti silloin ottaa tuosta vanhasta moottorista tuo "hämähäkki" -kiinnityskehikko siihen uuteen moottoriin. Sitten johtojen juottaminen alkup. liittimeen, kannattaa kuitenkin tätä ennen testata että johdot menee oikein päin ja laite todellakin puhaltaa eikä ime.
Sitten paketti kasaan päinvastaisessa järjestyksessä ja lopuksi uudet jäähdytysnesteet sisään ja ilmaus.
Itse jaoin homman kahdelle päivälle. Nesteiden poisto ja kojelaudan purku ekalle, toiselle itse asennushommat ja kasaus.