Aloitukseen ensiksi vastaten:
Aikoinaan kävin puheterapeutilla, ikää 3-4v
Opin lukemaan 2-luokalle mentäessä
Englanti tuli kouluun 4-luokalla, arvatkaa oppiko siitäkään yhtään mitään, varsinkaan kun oppi ei ikinä ole kinnostanut

7-luokalla alkoi ruotsi, siitä jonkin verran kiinnostuin, mutta kiinnostumiseksi se sitten jäikin...
Ammattikoulun ilmaisutaidon opettajan kommetti:
-Olet ensimmäinen oppilas joka osaa kirjoittaa yhdyssanat erilleen ja erillissanat yhteen

Pointtini on siinä, etten ole mikään penalin terävinkynä, mutta olen tavalla tai toisella ilmaissut asiani, vaikkakin olen tavoillani saanut joidenkin sukset ristiin, mutta sillehän minä en voi mitään.
Nyt sutii jo ohi aiheen, mutta tuota kierrätyskeskuksen kirjoittelua ja / yleensä paikkakunnan puuttumista, seuraillut ja niitä todellakin puuttuu varmaan joka kolmannesta ilmosta.
Salliiko foorumisofta pakottamista tuolle paikkakunnalle?
Mielestäni tuon paikkakunta homman voisi hoitaa siten jotta vasemmalla kun on noita käyttäjän profiilin tietoja, niin siellä olisi pakollista merkitä paikkakunta.
Miun puolesta jokainen voisi kirjoittaa vaikka omalla nimellä, jäisi se oikeasti turha lätinä ja hölmöily pois mitä jokainen kehtaa tehdä nimimerkin turvin...