1. Löysää iskarin kaulusmutteri putkipihdeillä jousen välistä
2. Irroita raidetangonpää kääntövarresta
3. Jarruletkujen kiinnityslevy irti
4. Kallistuksenvakaajan tanko irti yläpäästä
5. Kolme M8 mutteria auki yläpäästä
6. Paina tolppaa alas ja yläpää ulos pyöräkotelosta, vähän ahdasta mutta tulee kyllä.
7. Jousipuristimilla jousi kasaan
8. Pitkä 24 mm hylsy jolla avaa iskarin yläpään mutterin.
9. Tukilaakeri, jousilautanen, jousi ja pölysuoja pois.
10. Avaa iskarin kaulusmutteri ja vaihda iskari.
Autohan täytyy olla pukeilla, sellaiset pitkät jousipuristimet on hyvät ja myös sellainen saranamallinen raidetangonpään irroitustyökalu on A1+ näissä hommissa. Pulttipyssy on kiva kanssa ja saattaa olla että kallistuksenvakaajan tukitanko katkeaa irroitettaessa.
Tuossa ohjeet jotka koskee iskarin vaihtoa. Sama homma mutta ei tarvitse tehdä tuota 1. kohtaa ja kaikkea jotka vaikuttaa siihen.
Kukaan järkevä ihminen ei irroita etutolppaa 200-sarjan Volvosta jos ei ole pakko.