Sait kirjoitettua sen mitä itse voisin tuolla tarkoittaa. 
Hyvä, kun täällä kirjoitellaan aktiivisesti ja annetaan palautetta, vinkkejä, kehitysideoita jne., kertoo kiinnostuksesta ja muuntautumiskyvykkyydestä jos tarvetta johonkin tulee. 
Sehän yhdityksessä tosiaan onkin hyvä, verraten ed. foorumi malliin, että perussäännön mukaan (ellei yhdistyksen säännöt muuta määritä) on jokaisella 15 vuotta täyttäneellä rekisteröidyllä jäsenellä äänioikeus kokouksissa (tai muussa tilaisuudessa, mitä yhdistyksen säännöt tähän nyt tulevatkaan määrittämään)
Eli jäsenenä voi vaikuttaa... mitä vähemmän on aktiivisia jäseniä, niin sitä enemmän merkitsee yksi ääni ja jäsen voi juuri tämänkaltaisia ehdotuksia tuoda julki ja ne myös yleensä huomioidaan, kunhan ehdotus saa muiltakin kannatusta.
Itse olen hyvin tyytyväinen, että noi poijaat päätti perustaa tämän homman yhdistyksen pohjalle, eikä yksityisten harrastukseksi, homma on paljon selkeämpi, kun toiminnan taustalla on lakipykäliä. Toimintakertomukset, kokouspöytäkirjat, tilinpäätökset jne. viralliset fakta asiat.