Ihan Stc tuo näyttää olevan ja yhdellä anturilla varustettu tehostin.
Vajaa kolme tuntia se kesti irrottaa, ei mitenkään hankala, hieman hidas homma.
Vanhassa tehostajassa on selkeästi repeämä tuossa tiivisteessä joten sieltä se sihisee.
Mietin vain sellaista, että kun tuon tehostimen ainoa vika on tuo tiiviste joka ei ilmeisesti muuta tee kuin pitää alipaineet sisällä ja lian ulkona, eikä kyseistä tiivistettä ole saatavana, onko kukaan kokeillut tuon tehostimen korjaamista ahtopaineletkun supistajalla. 51-38 supiste menisi ihan hyvin tuon kynnyksen päälle metalliholkissa ja 38 venyisi juuri tuon 40 millisen valkoisen putken päälle jonka sisällä on tuo varsinainen poljinakseli. Ilmeisesti tuon alkuperäisen kumin tarkoitus on tiivistämisen lisäksi antaa jonkinlainen liikevara tuhon ulkokuoreen nähden mutta mielestäni silikoni supisteella joka on ahtopainekäyttöön tarkoitetu, voisi saavuttaa aivan samat ominaisuudet.
Tuntuu tyhmältä ettei muutaman euron tiivisteen vuoksi voi korjata tehostajaa vaan volvo haluaa että siitä maksettaisiin monta sataa joka kerta kun tuo paska tiiviste pettää. Kun näitä on kuulemma tekohengitetty silikoonilla, miksei niitä yhtä hyvin voisi korjata käyttämällä silikooniletkua tuon tiivisteen tilalla. Senhän voisi joko liimata tai klemmareilla vetää kiinni. Tai molemmilla.