Tuli tänään myös tulpat, oli uudet
VOLVOn tulpat hyllyssä odottamassa olleet jo hetken. Onneksi tämä tuli tehtyä, sillä kun avasin suojamuovin koneen päältä, en tiedä olisinko itkenyt vai nauranut. Järkytys oli kuitenkin niin suuri, että kuvia en saanut aikaiseksi. Paikallaan oli BOSCHin *keleen "laatujohdot". Suojahatut oli osin sulaneet, johto paistoi välistä ja muutenkin ihan *skan oloiset piuhat. Otin sitten samaan hengenvetoon varaosa-autosta
VOLVOn orkkispiuhat ja heti kävi paikalleen niinkuin on tarkoitettu. Jännä...

Tulpat oli kuvien mukaiset, mitäs kommenttia näistä? Kierteissä ja ulkopuolella öljyä, kuten suojamuovin alla muutenkin pitkään seisonutta/mustunutta öljyä. Mähän vaihdoin tähän öljykorkin tiivisteen jokunen aika sitten, olisko ennen sitä työntänyt läpi? Konehan vähän huohottaa, mutta ei tuo määrä öljyä ihan pienellä sinne koneen päälle eksy makaamaan. Oli vielä niin joka puolella, olisko jopa kaadettu ohi samalla kun on sumppia ryystetty naamariin...
Aavistuksen tuntuu, että tyhjäkäynti on nyt siistimpi. Muuten en tiedä eroa, nuokin johdot olisi uusittava varmaan, sillä niistä löytyi vuosiluku 1995. Liekkö ensiasennuskamaa olleet?
Hanskalokeron kannen vaihdoin ristiin ja rastiin osien kera varaosa-autosta, säilyttäen alkuperäisen lukon/kahvan. Jotain muutakin tuli tehyä, mutta en nyt muista mitä siellä tuli pyörittyä auton parissa?
Simonsin Cat-Back mennä heilahti tosiaan paikalleen, alla pari kuvaa lopputuloksesta.


Edit: Aukkoihin on mulla varastossa ne "awd" läpyskät, samaan tyyliin kuin täällä:
http://www.backspegeln.com/tips_konsol.aspPitää kattoa milloin ne saa paikalleen, pitäis ensin löytää....
Mittarissa nyt noin 375tkm.