Käännetyssä järjestyksessä on vaan se että kisan on oltava tarpeeksi pitkä, ei mitään sprinttejä. Viisi kierrosta riittää kyllä useimmiten jo hyvin. Lähtö paikaltaan on sikäli järkevämpi että muuten erot venähtää jo alussa reilusti.
Minimipainoraja ei sikäli oikein niitä "mopoautoja" vastaan toimi että sieltä alkaa pudota ihan oikeitakin autoja pois kun niissä saattaa hyvinkin olla kevennetty paino alle sen mitä mopoautot on lisäpainotettuina. Helpompaa vaan kun päätetään että niitä ei käytetä.
Itse käytän headsettiä jos se on sallittua ja kiroilen eetteriin Kouvolan murteella, auton kyljessä numero 10 jos on tullut laput laitettua.
Yksi asia lisää kun kuitenkin kohtalaisen rennolla meiningillä (ainakin kunnes kilpailuvietti iskee kunnolla) ajetaan, penaltyt päällä vai pois ja yleinen rataetiketti? kavereiden kanssa on tullut pelattua ilman niitä ja asenteella "peltiä menee uusiksi väkisinkin" eli jos nyt vähän ohitustilanteessa vahingossa osuu niin ei merkkaa mitään, toki tahallinen vastustajan rusikoiminen ei käy mutta koppiautoilla kolisee yleensä pakostakin enemmän ja vähemmän kisan kestäessä ihan jo siksikin että aina ei yksinkertaisesti näe tarkkaan missä se toinen on.
EDIT - joo, kävin hetken siellä harjoitteluhuoneessa katsomassa. Aja tuossa nyt sitten kun joku hispaano vetää hirveällä syöksypommituksella jarrutuksessa ohi ja lyö kesken mutkan liinat kiinni mistä seuraa yllätyksettömästi välitön peräänajo, lopputuloksena minulle viiden sekunnin rangaistus. Otin toisen vastaavassa tilanteessa kun olin jo itse kääntämässä niin siihen olemattomaan rakoon tunki joku ja taas napsahti.