Proturbo  Autodiagnoosi

Km poistaminen.

• 79 Vastauksia
  • 30769 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa karvis

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Vs: Km poistaminen.
« Vastaus #15 : 03.04.2011, 11:01:50 »
Ainoa pointti tässä ei ole km.n muokkaaminen, vaan että se on suuren luokan rikollista toimintaa. Ilmoitettu 5,4 miljardia vuodessa panee Saksan viranomaiset toimimaan. Ruotsista tuodaan autoja mistä on km. vähennetty ja Belgiasta ym.ym. Ainoat mitkä ei välitä mitä on mittarissa ja vaikka ei ole edes mittaria, ovat Afrikkaan ostavat kaverit.
Tämä on Saksan viranomaisten ilmoitus/varoitus ja heille ei kuulu kieputteleeko joku Ruotsissa tai Belgiassa....ym. kilometrejä. Autoilla on huijattu ja huijataan niinkauan kun "uhreja" riittää. Konnat ei lopu koskaan >:(

Poissa Live

• Aluevalvoja markkinapaikka
  • Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #16 : 03.04.2011, 12:15:07 »
Ei varmaan kannata laittaa päätä pantiksi kun sen huoltokirjankaan mukana pitäminen ole missään laissa säädetty..
Jos ei silmä sano jos auto näyttää miljoona ajetulta ja mittarissa 50 tonnia niin ei voi sanoa olevansa uhri vaan kyse taitaa olla ihan jostain muusta..

Poissa AtAi

• Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • SVK #1927, mitäs sitten?
« Vastaus #17 : 03.04.2011, 12:52:04 »
Ainoat mitkä ei välitä mitä on mittarissa ja vaikka ei ole edes mittaria, ovat Afrikkaan ostavat kaverit.
Ja ne kenellä on silmää auton yleiselle olemukselle.

nimim. mittarilukema yhdentekevä.

Jos ei silmä sano jos auto näyttää miljoona ajetulta ja mittarissa 50 tonnia niin ei voi sanoa olevansa uhri vaan kyse taitaa olla ihan jostain muusta..
Juuri näin.
Näitä näkee paljon juuri epämäärisissä tuotin autoissa että penkki väsyny ja ratti kiillottunu, poljinpinnat sileet ja ajettu vain 90tkm, melko kovaa käyttöä se 90tkm, mutta jossei noita näe niin tosiaan on kyse jostain muusta.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Nortti

• Grand Luxe Touring
    • Volvon tuunausta vuodesta 1985
« Vastaus #18 : 03.04.2011, 18:37:00 »
Saman voisi ajatella toisinpäinkin eli ostetaan suomesta puolimiljoonaa ajettu vanha taxi tms. Sitten puretaan se paljaalle pellille, ostetaan ulkomailta autoveroton vähänajettu vastaava tai paremmilla varusteilla ja siirretään tekniikka tuohon pelkkään koriin. Verottajan kannalta onpi epäreilua, mutta jos joku tekisi itselleen auton, niin lienee aikalailla uutta vastaava auto käsissä.

Poissa D5GT

• Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #19 : 04.04.2011, 11:09:29 »
kun myin ekan autoni pois niin parin päivän päästä se ilmestyi uudelleen myyntiin 100tkm mittarista pois ruuvattuna :)

itse en puuttunut asiaan enään millään tavalla.

tässä muuten kyseinen auto, älkää ostako / älkääkä antako tuttujenkaan ostaa.

Ilmoita tietosi nykyiselle omistajalle -nyt "suojelet" petoksen tekijää ja taidat viattomana osapuolena syyllistyä johonkin..

Poissa skebazu

• Grand Luxe Touring
« Vastaus #20 : 04.04.2011, 11:11:52 »
Ilmoita tietosi nykyiselle omistajalle -nyt "suojelet" petoksen tekijää ja taidat viattomana osapuolena syyllistyä johonkin..

en mä millään tavalla suojele, sanon asiat niinkuin ne on jos joku tulee multa kysymään, kirjoitinhan mä tuon tekstinkin jo. ei taida vaan kuulua mun velvollisuuksiin etsiä käsiin nykyistä auton omistajaa ja ilmoittamaan sille asiasta. kuka korvaa rahalliset menetykset mulle tuosta työstä ?  :nuhtelu

E: auto on muuten ollu jälkeeni jo ainakin kuudella eri omistajalla nettiautossa myynnissä parin vuoden sisään   :D
« Viimeksi muokattu: 04.04.2011, 11:14:27 kirjoittanut skebazu »

Poissa D5GT

• Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #21 : 04.04.2011, 14:47:57 »
Ihan uteliaisuudesta, paljonko sulle pitäisi maksaa?

Ei tarvitse vastata, ei asia mulle kuulu. Itse olisin ainakin kiitollinen, jos joku kertoisi että olen joutunut huijauksen kohteeksi. Omatunto pistäisi ainakin allekirjoittaneen liikkeelle. Mitään hyötyä en tavoittelisi.

Poissa da3bal

• MM -09
  • De Luxe
  • *
  • Volvolkkaristi
« Vastaus #22 : 04.04.2011, 15:29:34 »
Ostin seiskakanttisen autoliikkeestä, mittarissa oli 300tkm. Sen pois myytyäni, uusi omistaja tarkisti historian ja kävi ilmi että sillä oli todellisuudessa ajettu yli 2x määrä. Tuskin se autokauppa olisi ruuvannut, ehkä edellinen omistaja, parempi myyntiarvo mielessään.

'83 Volvo 240 DL Rat Looker
'70 VW 1600 Kombiwagen

Poissa skebazu

• Grand Luxe Touring
« Vastaus #23 : 04.04.2011, 15:44:11 »
Ihan uteliaisuudesta, paljonko sulle pitäisi maksaa?

Ei tarvitse vastata, ei asia mulle kuulu. Itse olisin ainakin kiitollinen, jos joku kertoisi että olen joutunut huijauksen kohteeksi. Omatunto pistäisi ainakin allekirjoittaneen liikkeelle. Mitään hyötyä en tavoittelisi.

:idiot2:

mun omatuntoa ei kolkuta jonkun muun tekemä rikos

Poissa D5GT

• Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #24 : 04.04.2011, 15:58:31 »
En kyllä ymmärrä miten jotkut voi hyväksyä huijaukset ja kohautella olkapäitään..

Pakko noi mittarinruuvaajat on saada pois markkinoilta, niistä ei ole mitään hyötyä kenellekkään -ainakaan mun silmissä.

Poissa skebazu

• Grand Luxe Touring
« Vastaus #25 : 04.04.2011, 16:01:06 »
En kyllä ymmärrä miten jotkut voi hyväksyä huijaukset ja kohautella olkapäitään..

Pakko noi mittarinruuvaajat on saada pois markkinoilta, niistä ei ole mitään hyötyä kenellekkään -ainakaan mun silmissä.

no mähän en niitä sieltä markkinoilta pois saa. en edes sitä yhtä,  vaikka ilmoittaisin nykiselle omistajalle että se on tullut kusetetuksi.

E: vaikka samaa mieltä kyllä kanssasi että poishan nuo pitäis saada
« Viimeksi muokattu: 04.04.2011, 16:18:21 kirjoittanut skebazu »

Poissa D5GT

• Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #26 : 04.04.2011, 16:20:44 »
Et saakkaan, kun et reagoinut mitenkään. Lienee ainut idioottivarma keino varmistaa lopputulokseksi täysi nolla ;D

Jos sulle joskus tulee vastaava case eteen, niin avaa vaikka oma topikki, jossa kerätään rahaa sun vaivanpalkaksi. Lupaan osallistua kuluihin, uskon että useampikin ajattelee samoin.

Poissa skebazu

• Grand Luxe Touring
« Vastaus #27 : 04.04.2011, 16:24:03 »
Et saakkaan, kun et reagoinut mitenkään. Lienee ainut idioottivarma keino varmistaa lopputulokseksi täysi nolla ;D

Jos sulle joskus tulee vastaava case eteen, niin avaa vaikka oma topikki, jossa kerätään rahaa sun vaivanpalkaksi. Lupaan osallistua kuluihin, uskon että useampikin ajattelee samoin.

jep.

mutta eikö sun omatuntoa ruvennu nyt yhtään kolkuttamaan kun tiedät asiasta että tuon bemarin nykinen omistaja on tullut kusetetuksi ?
jos näin niin kuvassa näkyy rekisteri numero ei muutakun mailmaa pelastamaan !
« Viimeksi muokattu: 04.04.2011, 16:26:22 kirjoittanut skebazu »

Poissa T-T

• Grand Luxe Touring
« Vastaus #28 : 04.04.2011, 16:56:09 »
Joskus ilmoitin eräästä autosta suoraan nettiauton ylläpitoon, ja poistivat auton pois myynnistä. Tätäkin kannattaa kokeilla, jos on varmat perusteet ja tiedot...
Volvo S90 D4 A Business Inscription '18

Poissa Nortti

• Grand Luxe Touring
    • Volvon tuunausta vuodesta 1985
« Vastaus #29 : 04.04.2011, 18:36:43 »

Mittarien ruuvaus on toivottavasti vähenevään päin sentakia, että homma monimutkaistuu kokoajan ja tulee mm. autokohtaiset salaukset auton laitteiden välille. Tuttu purkuosakauppias kertoi, että vähänajetut mittarit eri merkeille menevät kovaan hintaan kaupaksi juuri autojobbareille!
Vaikka mittarinruuvaus loppuisi, ei tuokaan pelasta kaikenmaailman myyntimaalausten ja viritysten tekijöiltä,

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron