Race.fi  Puotilan autokorjaamo

huoltoilmoitus ajotietokoneessa V70 2002

• 3 Vastauksia
  • 2582 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pramika

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
huoltoilmoitus ajotietokoneessa V70 2002
« : 03.04.2011, 09:04:07 »
auto on v70 T5 vm-02
ilmoittaa ajotietokoneessa aina kun käynnistän auton että on aika huollolle.....olen yrittänyt kuitata pois mutta tuloksetta ?
kuittaantuu viiksen päässä olevasta napista mutta tulee aina käynnistyksen yhteydessä uudelleen.....olen yrittänyt kuittailla trippimittarin napista ohjeiden mukaan mutta eipä ole kuittaantunut......olisiko neuvoja miten tämän saan pois ?
« Viimeksi muokattu: 03.04.2011, 20:41:11 kirjoittanut (Miksu) »

Poissa (Miksu)

• Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • www.carcom.fi
Vs: huoltoilmoitus ajotietokoneessa
« Vastaus #1 : 03.04.2011, 09:16:17 »
auto on v70 T5 vm-02
ilmoittaa ajotietokoneessa aina kun käynnistän auton että on aika huollolle.....olen yrittänyt kuitata pois mutta tuloksetta ?
kuittaantuu viiksen päässä olevasta napista mutta tulee aina käynnistyksen yhteydessä uudelleen.....olen yrittänyt kuittailla trippimittarin napista ohjeiden mukaan mutta eipä ole kuittaantunut......olisiko neuvoja miten tämän saan pois ?

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=55.0

Käytä ohjetta vm 2002, mikäli mittaristo on uusittu, niin sitten käytä vm. 2003-> ohjetta

Poissa pramika

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 03.04.2011, 09:29:17 »
eipä tunnu tuo ilmoitus noilla konsteilla ajotietokoneesta häviävän.....

Poissa (Miksu)

• Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • www.carcom.fi
« Vastaus #3 : 03.04.2011, 09:42:37 »
eipä tunnu tuo ilmoitus noilla konsteilla ajotietokoneesta häviävän.....

Onko trip:n nollausnappi kunnossa?
Jos mittaristo on mallia 2002, niin aja sen verran, että siihen trip:iin tulee lukema ja koita uudelleen.
Koita sekä trip:n I  ja II asennoissa.
Seuraa ohjeen järjestystä tarkkaan, äläkä odottele liian pitkään missään välissä.
Käännä lopuksi virta vielä pois päältä, lisäsin sen juuri tonne ohjeeseen, sen ei toki pitäisi olla merkityksellistä.

Jos  se todellakin pyytää määräaikaishuoltoa, eikä esimerkiksi moottorijärjestelmä huolla pian, niin noilla ohjeilla se nollaantuu, jos trip:n nollausnappi on vaikka rikki, niin sitten täytyy nollata testarillä.

Carcom Oy  Elekma