Totta puhut.
Minibudjetti jos on kyseessä, niin silloin kannattaa ostaa osuuskaupanpussillinen erikokoisia suuttimia(jos niitä mistään saa), ja kokeilla perstuntumalla oikea seossuhde.
Kyllä sillä kapeakaistaisella seosmittarillakin pärjää. Ennen ei oltu kuultukaan koko keksinnöstä ja silti on saatu vehkeet rokkaamaan. Nykyajan kermaperseet tarttee kaikki viimestä huutoo olevat vehkeet, että saa edes koneen tulille
. Omat kilpurit oon säätäny fmi:n kopiolla ja ei ole mäntäpistiäinen iskenyt. Yleiselle tielle kun ei ole aina viitsinyt mennä hakemaan säätöjä niin olen tallissa nostanut vetävät pyörät ilmaan ja jarrua vasten vetänyt kierrosalueen läpi. Sitten sätkä huuleen ja poraamaan suuttimia isommaksi tai tinaamaan pienemmäksi.
Täältä ainakin tulee rispektiä "low cost" vaparivirittämisestä 
Eiköhän se näissä budjetti vehkeissä persdyno ja korvakuulolta ole se kaiken aa ja oo?

Alkaa vaan itteä välillä oikeen vituttaa kun esimerkiksi tätä foorumia lukiessani osuu silmiin päivittäin; teetimpä kansityöt siellä ja sitten ostin sitä,tätä ja tota ,..yms paskaa

Tulee vaan välillä mieleen että mikä sellaanen auto harrastus on johon laitetaan koppakaupalla rahaa? Mihin jää oma disaini ja suunnittelu, ja ennenkaikkea oma toteutus? Mihin on jäänyt käsityön leima? Omasta mielestäni on ainaki Pe×keleen hauskaa rakentaa näitä romuja aivan omilla pikku kätösilläni ja nauttia omasta kädenjäljestä

Joo mutta itse projektiin...
Kolmensadan koeajo kilometrin jälkeen alko kytkytin luistamaan niin maan perkeleesti

. Ihmekkös se, kytkin on 30vuotta siellä jo pyörinyt ja nyt kun saatiin muutama lisäpolle ja kenkää oikein kunnolla niin se päätti antautua....
Eli säätäminen siirtyy tulevaisuuteen.
Täytyy ostaa uus levy ja tehdä tupla tähtilevyllä uus asetelma,, jos se sitten alkais pitelemään...
Mutta se menee tammikuuhun, tarttis yks saappi tinata leimakuntoon ensiksi...