Oli muutama viikko sitten kylmähkö päivä (-15°C), ja jouduin käynnistämään moottorin lämmittämättä. Yritykseksi jäi - vain hiukan lupasi, joten en sitten kiusannut konetta enempää.
Normisti lähden kotoa lämpimästä tallista ja kotimatkalle töistä taas Ardicin lämmittämänä, jos mennään alle -5°C.
Mittasin hehkutulpat ohmipuntarilla äsken. Jokaisen resistanssi näytti ääretöntä eli jokaisen vastus siis poikki..
Piti jo melkein epäillä mittarin kuntoa

Lienevät paikoillaan alkuperäiset hehkut. Itselläni auto on ollut 175=>282tkm.
Varmaankin viisainta laittaa Boschin hehkut?
Kovin ohuet ovat hehkut. Onko niiden avaamisessa jotain kikkoja olemassa siltä varalta, että ovat karstoittuneet kiinni?