mitä eroa siinä on B20 verrattuna?
Kytkinkaaveli on B30 koneessa erilainen kun 4 pyttysissä punakoneissa, ja vauhtipyörä isompi.
B30 perästä on myös löytynyt M410 ylivaihteellista laatikkoa, tosin ovat harvinaisia.
Tai sitten vaihda harvempi perävälitys tilalle.
Jos viitsit vähän hommia tehdä, niin äkkiä siellä on esim. BMW:stä otettu 5 tai 6 vaihteinen ZF tai Getrag laatikko about samalla vaivalla kun tuo M46. 5 vaihteiset ZF tai Getragit eivät hirveitä maksa, ja 6 vaihteisiakin alkaa kohta saamaan edullisesti jos viitsii vähän etsiä.
Tottakai jos kriteeri on että laatikko saa maksaa maksimissaan sikspäkin, ni sit asia on eri, tosin sillon kannattaa vakavasti miettiä autoharrastuksen järkevyyttä. Tuolla 6 vaihteisella laatikolla saa varmasti sen hintaeron kurottua umpeen bensasäästöissä.

Mutta tosiaan, ainoa "bolt-on" 5 vaihteinen laatikko tuohon on M410 B30 kopalla, B20/vinokone koppaiset M41, M410, M46 tai M47 eivät sovi.
Tietääkseni M410 = M400 + ylivaihde (aivan kuten M46 = M45 + ylivaihde).