Olisi suunnitelmissa ostaa harrastus-Volvoksi ahio ja laitella siihen tehokas moottori; rakentaa sellainen "kahvilaraaseri".
Auto ei tule Suomeen vaan ulkomaankomennuspaikkaani hupiajeluun. Tai oikeammin vapaa-ajan puuhasteluvälineeksi, jolla kurvailen muutaman kerran vuodessa katukuppilaan - ja näytän närhen munat isoille Mersuille.

Jotta mersuille pärjää kesäkeleissä, niin manuaalilaatikko ja paljon tehoja lienee vaatimuksena - ja lukkoperä?
Äänetkin pitää saada kohdalleen, joten neloskone ei käy tähän.
Käsityö on ko. Paikassa osaavaa ja halpaa, joten korihommat ja sisustukset tulee teetettyä paikallisilla.
Auton saa rekisteriin, kunhan se vain toimii.
Olisiko fiksumpaa lähteä kuutoskoneisesta aihiosta, jotta moottorin sähköistämisessä ei tule ongelmia? Vai viitoskoneesta? Saako kuutoskoneeseen virityspaloja, vai olisiko 5-sylinterinen helpompi?
Vai onko järkevintä leikkiä ja laittaa V8 ja TH700?
Ja lopuksi; laittakaapa linkkejä, mistä valmiin, viritetyn moottorin saa helpoiten ostettua valmiina!
Suunnitelma B on tuoda kyseinen moottori lopuksi pojan 745:een, jossa on nyt B200E nokalla.