Päivä päivältä homma etenee, pääosin isän toimesta. Parempi että yksi mies tekee nuo sähköhommat, onnistuu suuremmalla todennäköisyydellä kerralla. Puolien johdot jäi liittimiä vaille, samoten pari muuta piuhaa apukuskin puolella. Sitämyöten se puoli olis valmis. Toisella puolella onkin enemmän tekemistä. Lähipäivinä täytyy vihdostaviimein saada vedet laskettua pois että saa moottorin lämpötila-anturin vaihdettua. Viiikonloppuna olis kuulemma mahdollisesti imusarja menossa jo autoon takasin paikoilleen. 
Taas oli auto edennyt.

Nyt oli vesiä laskettu hieman koneesta jotta sai moottori lämpötila-anturin vaihdettua, termostaatti tarttee vielä vaihtaa ja lämppärin hana vaihtaa. Sitten voi vedet laskea takasin. Puolat oli kytketty, moottorin johtosarja tehty loppuun, suuttimien ja tyhjäkäyntiventtiilin piuhat valmiina odottamassa imusarjaa.

Suurimpana puutteena vielä triggeripyörien jalat ja kampuran triggeripyörä.
Ehkä se vielä valmistuu Jurvaan...