RallyBaron  Samppasport

760 B280F automaatti ongelmaa

  • 2 Vastauksia
  • 839 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa make1993

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 131
  • www.vrcf.fi
760 B280F automaatti ongelmaa
« : 02.01.2014, 21:30:41 »
Jees eli varsinkin kylmänä vaihtaa isomalle liian kovilla kierroksilla ja kaasua säätämällä saa vähän kauniimmin vaihdettua . Sitten kun vähän lämpiää toimii paremmin.  Myös kiihdyttäessä lämpimänäkin laatikko vaihtaa taas todella herkästi pienemmän vaihteen . Mitä tehdä, öljyt tarkistettu ja lisätty vähän, mutta ei auttanut ?

ja mites kattoluukku puretaan ihan kattopahvi pois ja sieltä käsiksi hilppeisiin?

kiitos

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: 760 B280F automaatti ongelmaa
« Vastaus #1 : 03.01.2014, 08:47:50 »
Vaihda öljyt kokonaan uuteen, mieluiten johonkin parempaan jossa kylmänkesto (alias pysyy notkeempana) kylmemmässäkin. Sekä vaihto huuhtelemalla, jos ei auta, ehkä kannattaa harkita pienimuotoista laatikkoremonttia.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 B280F automaatti ongelmaa
« Vastaus #2 : 03.01.2014, 11:14:30 »
KickDown-vaijerin säätö? KD-vaijerissa kuuluu kaasu ylhäällä olla muutaman millin "tyhjä", ja toisaalta sitä löysää voi hiukan lisätä jos tuntuu että ei ole muuten hyvä, tärkeintä on että se ei ole liian kireällä eli KD-vaijeri ei saa rajoittaa kaasurullan liikettä. Toinen on se, että kun kaasurulla on täyskaasun topparissa, on vaijerin oltava sen verran kireällä että se menee sen KD-pykälän ylite, tuntee kyllä kun vaan käännät kaasurullaa.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

 

Futurez  Kulkukoira