Oisko jollain kertoa rautalankaa käyttäen miten noi käsijarru vaijerit vaihdetaan? Ja minkä mittaiset vaijjerit menee tähän V70:iin? Niin ja onko vaijjereisa eroa, jotta mistä haen? Ja tuleeko uusien vaijjereiden mukana pohjassa olevat suojaputket? Sillä vänkärin puolella on sellainen parikyt senttiä sitä kuortakulunut jonka takia vaijjeri jäätyy pakkasilla.
Vaijerit kannattaa hakea ihan vaan varaosaliikkeestä, maksaa parikolmekymppiä pari (yksittäin ehkä 15€ kpl?) , ja suojaputket yms. sisältyy kyllä vaijerin ympärille

vaijerit on sitten haasteelliset vaihtaa, kannattaa varata vaikka yksi ilta niiden laittamiseen.
No rummun päästähän vaijerit on suhtkoht helppo irroittaa. Helpoten pääsee kun rälläköi vanhan vaijerin poikki melko läheltä rumpua, muttei ihan juuresta, sen takia että saat vedettyä linkun pois tosi helposti pois kolosestaan.
Sitten toinen pää eli kahvan pää lähtee irti siten, että joudut kyllä ensin irroittelemaan keskikonsolin ja nostamaan sen ylös että näet koko kahva asetelman ja vaijerinpäät, mitkä on kahvan molemmin puolin yhdessä linkussa kiinni. Ruuveja konsolissa on sivuilla ja yhdet pienet torxit löytyy käsinojan laatikon alta, sieltä missä on säätöpultti. Takapenkkien istuinosat varmaan kannattaa ottaa irti jotta saa takalattiamatot irti, jotta löytyy vaijerien korin läpiviennit. Sieltä sitten paikantamaan vaijerin kulku ja ronkkimaan, eiku hyviä hommia ja gynekologin taitojen opettelua vaijerien ujuttamisessa !
