Joo ei ollu mulla ainakaan. Ja vaikka mitattiin tarkasti samalla paikalle, niin ajettavuus parani selvästi ku kävi laittamassa kulmat kohdalleen liikkeessä. Ja siis camberia joutu säätämään.
Muutenhan hilppeiden vaihto on kohtuullisen helppo, tietty aika ilkeetä puuhaa parkkipaikalla.
Jarrut on aika helpot, erikoisin työkalu 7 mm kuusiuokoloavain. Muuutenhan tuo ei ole kuin satula irti ja levy irti ja uusi tilalle.
Iskareiden vaihto on työläämpi, muttei hirveän vaikea. Etupää kannattaa nostaa pukeille, että saa koiranluun irti (on torxilla kiinni). ABS anturin johto irti iskarista, alapään ruuvit aurki ja sama yläpäästä. Sittenhän se jo irtoaakin (näin siis ulkomuistista). Olkatuki kannattaa tosissaan tukea, ettei jää roikkumaan nihkeesti ja onko siinä sitten mahdollisuus vetarin ulostautumiseenkin.
Iskarin yläpään purkamiseen taitaa tarvita torx-avainta ja 21mm lenkkiä. Sakaramutterin avaustyökalun voi tehdä 24mm hylsystä tai käytää siirtoleukapihtejä. Yläpään joustituen kumi kannattanee vaihtaa samalla.