Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

V70 -98 autom. Vaihteen siirtäjä takertelee(vapautus nuppi)

• 7 Vastauksia
  • 2195 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kempis

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Ko.autossa huomasin tänään, että nupissa/autom) oleva vapautus salpa/ylös nostettava) jäi kahvan sisään. Lyömällä nupin päähän sain sen vapautumaan.
Taas tarvitaan hyviä neuvoja. meinaan kokeilla itte laittaa.
Onko tälläinen yleistä tässä mallissa.?
Kiitos etukäteen neuvoista.
Kivat sivut, kun täältä löytyy auliisti hyviä neuvoja.

Poissa ESE

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
mä veivaisin irti siitä edest konsolia sen verran että näkee kepin juureen ja sinne sitten wd4ostä sekä sinne ylös kans mistä mahuu menemään.

Poissa Juhizz

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
    • VolvoRyhmä@Facebook
VolvoRyhmä@Facebook

V70 D3 Ocean Race -12 & 144 B18A -67

Poissa jan2009

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
mulla se pelkkä nappi on jumittanut siinä kepin päässä. siihen siliconsprayta vaikka. käsistä jää likaa kepin päähän. ei kannata alkaa heti purkaa ennen kuin on huolella puhdistanut sen napin kepin päästä.

Poissa kempis

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Kiitos neuvoista.
Se vaihteen siirtäjän liipasin on alaosasta rikkoontunut. Peilillä näkee hyvin sinne taakse.
Tehty tarkoituksessa noin hempuli, niinkuin muutkin nyky autot. Hyvin pärjää varaosa myynti ja korjaamot.
Taitaa olla tää V70 heikonpi kuin toi entinen 850. Näin ainakin luulisin.?? Mitä mieltä?
Mulla on ollu 2 aijemmin 850:sta ja niissä ei muistaakseni ollu paljon mitään laittamista.
Tässä V70 tuntuu heti löytyvän ostettavaa ja laittamista.
Sitä liipasinta ei ole erikseen saatavissa, vaan koko nuppi ja se on 88€ ja muut hienommat, jalopuut satasen hieman pintaan.
Laitoin suiihkeella sinne öljyä, joten nyt tuntuu liukkaammalta.
Täytyy tilata vain se nuppi, ei siinä muu auta.
Hyvää päivän jatkoja.

Poissa Swansson

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Allaolevan linkin mukaisen itse tilasin ja asennuksen jälkeen palautuu hienosti, ei ollut vaikeaa, pitää vaan uskaltaa välillä käyttää vähän voimaa, muistaen kuitenkin että muoviosa kyseessä.
Mukana tulevan jousen virittely kesti kanssa hetken, mutta sekin meni lopulta hyvin kun vaan vähän mietti.

http://www.ebay.co.uk/itm/Volvo-Gear-Shift-Shifter-Knob-Button-Repair-Kit-For-850-S70-V70-/251416407986?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a8995efb2
C70 2.5 Aut 2000 + V70 XC 2.5T Geartronic 2002 Ocean Race
Uudessa kodissa: 360 GL Sedan B19A 1984
RIP: 740 GL B200K 1985

Poissa Kuppi_kahvia

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Yksi vaihtoehto on ostaa käytettynä toi nuppi ja jos nuppi on joku karmean värinen niin sen varmaan saa edullisesti ja siitä sit ottaa tuon painikkeen. Mustia nuppejakin on jonkinverran niin semmoinenhan on ihan siisti sellaisenaan. Hinnat tuntuisi olevan 15-20e välillä + toimituskulut.

KL-varaosat  Race.fi