Moi,
auton ratti jäi hieman (n. 5cm kehältä mitattuna) vinoon kun vaihdoin eteen pyöränlaakerit ja toiselle puolelle alapallon.
Irroitin jousijalan (siis sen osan, jossa pyöränlaakeri pultattuna) iskarista, alatukivarresta sekä raidetangosta.
Raidetangon käänsin sivuun pyörittelemättä.
Aiemminkin olen vastaavalla tavalla laakerit parikin kertaa vaihtanut ja ratti on pysynyt suorassa.
Miksei homma tällä kerralla onnistunut?

Mikä ihme siinä voi vialla olla?
Miten tarkka se pyörän sivuttaissuunnan kallistuma on? vaikuttaako se tuohon ratin asentoon?
Auto ei mielestäni vetele, vaan menee suoraan kunhan vaan ratti on vinossa

Laakerit ja alapallonivel ovat tarvikeosia, ei orkkiskamaa.
Edit: kuten moni tuossa arvelikin, vika löytyi pyörien kulmista: nelipyöräsuuntaus korjasi asian. Kiitos kaikille vastanneille
