Mikkelistä tarttui mukaan otsikonmukainen ysineliskantti. Autosta tulee käyttis, mutta korjattavaa/parannettavaa riittää siinä määrin, että eiköhän tästäkin jokunen sivu juttua saada. Tämä kyseinen auto on yksilö, joka olisi ollut viisainta jättää ostamatta. Noh tehty mikä tehty ja nyt kärsitään.
Auto on vuosimallia 1996 ja varustettu B230FT-moottorilla. Moottorista sen verran, että lapun mukaan penkitetty Harisella 199hv/427nm tehot (2004). Turbo vaihdettu aikanaan Mitsubishi td04h-15g malliseen. Nykyään se on holoväljä. Korista löytyy sanomista yltä ja alta. Ruostettakin on riittämiin ottaen huomioon auton suhteellisen tuoreen iän.
Auto on manualisoitu noin 5päivää sitten ja vaihteistoksi on valkkautunut tuolloin virittäjien suursuosikki m46. Tämän laatikon rojut löytyvät suurimmaksi osaksi Leppävirran kohdalta, jonne auto jätti kotimatkalla. Kakkosvaihteella pamahdus ja kaikki vaihteet sileäksi, käsittääkseni sivuakselin petettyä.
Autosta löytyy jonkunnäköinen madallussarja, lommoja, pakkelia ja teippiä.
Vikoja:
-Jarrulevyt loppu joka nurkasta.
-Käsijarru ei toimi
-Kytkimen työsylinteri vuotaa
-Laatikon osat pitkin Leppävirtaa
-Turbo väljempi kuin eksäni
-Etuiskarit loppu
-Vasen takapyörän laakeri lonksuu
-Vaihdettu g80 perä, väärällä anturikehällä --> mittaristo näyttää liian vähän ja abs valo mollottaa
-Öljyvuotoja
-Sisältää ullatuksia vähän siellä täällä
-Vauhtipyörään tehty patentti trikkeri
-KarvaVAKOliitoksia
-Oikeanpuolen umpion linssi sälöinä
-Tuulilasissa sälöjä
-Hammastangossa väljää
-Katalysaattori puuttuu
-Syyläri vuotaa
-Sisusta rähjäinen
-SRS-valo palaa
...
Lista jatkuu..

Tuli siis vaihdettua pomminvarma auto varmaan pommiin. Ja tästä olisi tarkoitus tehdä aika nopealla aikataululla soiva peli.
Viikon ohjelmaa:
-Moottorin kaikki tiivisteet uusiin puihin
-Kannen kunnostus ja kanavien roplausta
-M90 swappi + hieman kevennetty pottapyörä
-Moottorin tukikumit vaihto uusiin
-Pahimpia ruosteita rappailtava pohjasta ettei mätäne käsiin
Kuvia röntästä
